• ChromeCacheView is capable of reading and parsing all the links stored in the cache folder of Google Chrome. It is a useful tool for managing your web browser’s cache, enabling you to extract the URLs of previously watched online videos, viewed images or accessed webpages.

    The application comes in handy for saving the files for offline accessing. This operation can be easily done by selecting the desired links and saving them locally to your computer for later reference. Also, you can reopen a download URL into the default browser.

    Another use of such an application is the possibility to open previously accessed media content directly from the cache directory, without having to find the URL in the browser history or perform online searches. Therefore, you have the option to open a file, provided an associated player is available for that particular file type.

    ChromeCacheView focuses on functionality, rather than looks and therefore its interface adopts a standard, yet clean look. The information is automatically extracted from the cache directory of Chrome and neatly displayed in an organized table.

    An abundance of information is available, starting with the filename and the corresponding URL. the content type and ending with the file size, the access time, the server name, time and response, encoding state and the cache control. However, the records can be easily sorted by clicking on the table headers and columns that are not needed can be removed.

    With just a few clicks, you can generate a detailed HTML report for all or just some of the items in the list or simply copy them to the clipboard.

    ChromeCacheView provides you with detailed information concerning the content of Chrome’s cache folder and can be used for easily accessing recently browsed media. Ease of use, together with the management capabilities definitely make it worth a try.

  • ChromeCacheView के लिए सक्षम है पढ़ने और पार्स सभी लिंक संग्रहीत कैश फ़ोल्डर में Google Chrome की है । यह एक उपयोगी उपकरण के प्रबंधन के लिए अपने वेब ब्राउज़र के कैश को सक्षम करने, आप को निकालने के लिए यूआरएल के साथ पहले से देखा ऑनलाइन वीडियो, छवियों को देखा या पहुँचा वेब पृष्ठों. आवेदन के लिए काम में आता फ़ाइलों को बचाने के लिए ऑफ़लाइन पहुँचने. इस आपरेशन में आसानी से किया जा सकता का चयन करके वांछित लिंक और उन्हें बचाने के लिए स्थानीय स्तर पर अपने कंप्यूटर से बाद में संदर्भ के लिए. इसके अलावा, आप कर सकते हैं फिर से खोलना एक डाउनलोड URL, डिफ़ॉल्ट ब्राउज़र है । एक और उपयोग के इस तरह के एक आवेदन को खोलने के लिए संभावना पहले से पहुँचा मीडिया सामग्री से सीधे कैश निर्देशिका, बिना खोजने के लिए ब्राउज़र में यूआरएल इतिहास या प्रदर्शन ऑनलाइन खोजों. इसलिए, आप का विकल्प है करने के लिए, एक फ़ाइल को खोलने प्रदान जुड़े खिलाड़ी के लिए उपलब्ध है कि विशेष रूप से फ़ाइल प्रकार. ChromeCacheView की कार्यक्षमता पर केंद्रित है, के बजाय लग रहा है और इसलिए इसके इंटरफेस को गोद ले एक मानक, अभी तक साफ लग रही है । जानकारी स्वचालित रूप से निकाला कैश निर्देशिका के क्रोम और बड़े करीने से प्रदर्शित में एक संगठित तालिका. जानकारी के एक बहुतायत उपलब्ध है, के साथ शुरू करने का नाम है और इसी यूआरएल. सामग्री प्रकार और फ़ाइल आकार, समय का उपयोग, सर्वर नाम, समय और प्रतिक्रिया, एन्कोडिंग राज्य और कैश नियंत्रण. हालांकि, रिकॉर्ड कर सकते हैं आसानी से हो सकता है हल पर क्लिक करके तालिका में शीर्ष लेख और कॉलम है कि आवश्यक नहीं कर रहे हैं से हटाया जा सकता है । के साथ बस कुछ ही क्लिक के साथ, आप उत्पन्न कर सकते हैं एक विस्तृत, एचटीएमएल रिपोर्ट के लिए सभी या बस कुछ मदों की सूची में है या बस उन्हें कॉपी क्लिपबोर्ड करने के लिए. ChromeCacheView प्रदान करता है विस्तृत जानकारी के साथ आप के विषय की सामग्री क्रोम का कैश फ़ोल्डर और इस्तेमाल किया जा सकता है के लिए आसानी से पहुँचने हाल ही में browsed मीडिया. उपयोग की आसानी, के साथ एक साथ प्रबंधन क्षमताओं निश्चित रूप से यह एक कोशिश के काबिल है ।