• Tower is a full-featured Git client that you can use to connect to multiple versioning systems and manage your repositories. It provides a reliable source code management tool for developers, ensuring compatibility with some of the most popular version control tools, namely GitHub, GitLab, BitBucket, RhodeCode, Team Services, Beanstalk, and more.

    To use Tower, you must first connect to your Git account and select the service you want to use. To get the most out of this application and learn more about version control, you can check out the extensive documentation of the application and the online tutorials and courses that are available.

    Tower scans your computer to find available repositories, but you are allowed to add new local ones if you want to. It saves a working copy of your data and stores all its actions in the 'History' log.

    Tower can handle both master and develop releases, remotes, and submodules. You can make changes to the code, create and push new commits, fetch or pull content, or manage the stash. Changes can be merged with just a few clicks and included in the main branch. Additionally, Tower enables you to work with modules and Git-Flow, and comes with a robust console.

    Repositories can be cloned without too much effort: you just have to enter the URL of the repository and choose the location where you want the copy to be saved.

    Tower also permits that users apply patches to their code, if necessary. It manages feature development and can disclose all the local changes.

    Tower is one of the Git clients that comes with the tutorials and extensive documentation a beginner requires to start version controlling their project. With a clean and well-organized interface layout, it ensures a streamlined workflow.

  • टॉवर एक पूर्ण विशेषताओं Git ग्राहक है कि आप का उपयोग कर सकते हैं करने के लिए कनेक्ट करने के लिए कई संशोधन प्रणाली का प्रबंधन और अपने खजाने. यह प्रदान करता है एक विश्वसनीय स्रोत कोड के प्रबंधन के लिए उपकरण के डेवलपर्स, के साथ संगतता सुनिश्चित करने के कुछ सबसे लोकप्रिय संस्करण नियंत्रण उपकरण, अर्थात् GitHub, GitLab, BitBucket, RhodeCode, टीम, सेवाएं, Beanstalk, और अधिक. का उपयोग करने के लिए टॉवर, आप पहली बार कनेक्ट करने के लिए अपने Git खाते का चयन करें और आप सेवा का उपयोग करना चाहते हैं. सबसे बाहर पाने के लिए इस आवेदन के बारे में और अधिक जानने संस्करण नियंत्रण, आप कर सकते हैं बाहर की जाँच व्यापक प्रलेखन के आवेदन और ऑनलाइन ट्यूटोरियल और पाठ्यक्रम है कि कर रहे हैं उपलब्ध है । टॉवर आपके कंप्यूटर को स्कैन करने के लिए उपलब्ध मिल खजाने, लेकिन आप कर रहे हैं जोड़ने के लिए अनुमति दी नए स्थानीय लोगों को अगर आप चाहते हैं करने के लिए है । यह बचाता है एक काम के प्रति अपने डेटा और भंडार सभी अपने कार्यों में 'इतिहास' लॉग इन करें. टॉवर को संभाल कर सकते हैं दोनों मास्टर और विकसित रिलीज, रिमोट, और submodules. आप कर सकते हैं बनाने में परिवर्तन करने के लिए कोड बनाने के लिए, और नए धक्का करता है, लाने के लिए या सामग्री खींच, या प्रबंधन के छिपाने की जगह. परिवर्तन विलय किया जा सकता है के साथ बस कुछ ही क्लिक करता है और में शामिल मुख्य शाखा है । इसके अलावा, टॉवर के लिए सक्षम बनाता है के साथ काम मॉड्यूल और Git-प्रवाह, और के साथ आता है एक मजबूत console. खजाने क्लोन किया जा सकता है बहुत प्रयास के बिना: तुम बस URL दर्ज करने के लिए के भंडार और स्थान का चयन, जहां आप चाहते हैं की नकल करने के लिए बचाया जा सकता है । टॉवर भी परमिट है कि उपयोगकर्ताओं पैच लागू करने के लिए अपने कोड है, यदि आवश्यक है. यह प्रबंधन की सुविधा के विकास और खुलासा कर सकते हैं सभी स्थानीय परिवर्तन. टॉवर में से एक है Git क्लाइंट के साथ आता है कि ट्यूटोरियल और व्यापक प्रलेखन के लिए एक शुरुआत की आवश्यकता है शुरू करने के लिए संस्करण को नियंत्रित करने के अपने परियोजना. के साथ एक स्वच्छ और सुव्यवस्थित इंटरफ़ेस लेआउट, यह सुनिश्चित करता है एक सुव्यवस्थित कार्यप्रवाह.